Markedsføringsledelse
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+Beskrivelse
«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå. Hva er nytt? · Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging · Ytterligere fokus på bærekraft og etikk · Oppdaterte norske eksempler · Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Forfatterne har laget tilleggsmateriell for foreleserne som har boken som pensumlitteratur. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.
Om boka
ISBN | 9788215071916 |
---|---|
Utgiver | Universitetsforlaget |
Utgaveopplysning | 2. e-bokutgave tilsvarer 11. trykte utgave 2024 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788215070995 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Runar FramnesArve PettersenHåvard HuseHans Mathias Thjømøe |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå. Hva er nytt? · Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging · Ytterligere fokus på bærekraft og etikk · Oppdaterte norske eksempler · Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Forfatterne har laget tilleggsmateriell for foreleserne som har boken som pensumlitteratur. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.
Om boka
ISBN | 9788215071916 |
---|---|
Utgiver | Universitetsforlaget |
Utgaveopplysning | 2. e-bokutgave tilsvarer 11. trykte utgave 2024 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788215070995 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Runar FramnesArve PettersenHåvard HuseHans Mathias Thjømøe |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |