Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Markedsføringsledelse
Runar FramnesArve Pettersen

Markedsføringsledelse

2024Bokmål530 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå. Hva er nytt? · Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging · Ytterligere fokus på bærekraft og etikk · Oppdaterte norske eksempler · Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Forfatterne har laget tilleggsmateriell for foreleserne som har boken som pensumlitteratur. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.

ISBN9788215071916
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning2. e-bokutgave tilsvarer 11. trykte utgave 2024
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215070995
Originalt formatEPUB
ForfattereRunar FramnesArve PettersenHåvard HuseHans Mathias Thjømøe
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå. Hva er nytt? · Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging · Ytterligere fokus på bærekraft og etikk · Oppdaterte norske eksempler · Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Forfatterne har laget tilleggsmateriell for foreleserne som har boken som pensumlitteratur. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint og casesamling til bruk i undervisningen.

Om boka

ISBN9788215071916
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning2. e-bokutgave tilsvarer 11. trykte utgave 2024
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215070995
Originalt formatEPUB
ForfattereRunar FramnesArve PettersenHåvard HuseHans Mathias Thjømøe
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde