Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Forbrukeratferd
Asle FagerstrømRagnhild Eg

Forbrukeratferd

2022Bokmål344 sider
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+

Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis i Norge. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis. Denne utgaven er oppdatert i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og formidlere på relevante teorier knyttet til fagområdet. Det er inkludert nye tema som for eksempel kunstig intelligens, delingsøkonomi, valgarkitektur, dulting og showrooming. Den nye utgaven har også flere norske eksempler som illustrerer aktuelle temaer innen forbrukeratferd. En ny layout med blant annet definisjoner i margen skal gjøre det lettere å få oversikt over nøkkelbegreper, og innholdet i boken tydeliggjøres ved hjelp av flere figurer, tabeller og bilder.

ISBN9788205558755
UtgiverGyldendal
Utgaveopplysning2. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2022
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205558748
Originalt formatEPUB
ForfattereAsle FagerstrømRagnhild EgMagne JohannessenNina Vogt
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis i Norge. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis. Denne utgaven er oppdatert i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og formidlere på relevante teorier knyttet til fagområdet. Det er inkludert nye tema som for eksempel kunstig intelligens, delingsøkonomi, valgarkitektur, dulting og showrooming. Den nye utgaven har også flere norske eksempler som illustrerer aktuelle temaer innen forbrukeratferd. En ny layout med blant annet definisjoner i margen skal gjøre det lettere å få oversikt over nøkkelbegreper, og innholdet i boken tydeliggjøres ved hjelp av flere figurer, tabeller og bilder.

Om boka

ISBN9788205558755
UtgiverGyldendal
Utgaveopplysning2. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2022
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205558748
Originalt formatEPUB
ForfattereAsle FagerstrømRagnhild EgMagne JohannessenNina Vogt
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde