Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag : en introduksjon
Marit OppenBjørn Erik Mørk

Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag : en introduksjon

2020Bokmål420 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+
ISBN9788202680213
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202410803
Originalt formatPDF
ForfattereMarit OppenBjørn Erik MørkEirik Haus
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Om boka

ISBN9788202680213
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202410803
Originalt formatPDF
ForfattereMarit OppenBjørn Erik MørkEirik Haus
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde